Personvernerklæring

Hvem vi er

Vi er Mandal seilforening med nettstedsadresse https://www.mandal-seilforening.no. Våre kontaktinformasjoner:

Hogganvikveien 37
4513 Mandal
msf@mandal-seilforening.no
Styre

Send oss en epost hvis du lurer på noe angående personvern, hvis du vil finne ut hva som vi lagrer om deg eller hvis du vil at vi slette det vi vet om deg.

Hvilke personopplysninger vi samler inn og hvorfor vi samler de inn

Kontaktskjemaer

Om du bruker reserveringskjema til klubbhuset lager vi alle informasjonene du angi der for å behandle reserveringen din. Vi lagrer disse opplysningene minst inntil din reservering er enten avvist eller uka etter den reserverte datoen, hvis reserveringen er bekreftet. Vi sletter opplysningene dine seinest ett år etter den reserverte datoen.

Innebygd innhold fra andre nettsteder

Artikler på denne siden kan inkludere innebygd innhold (f.eks. videoer, bilder, artikler osv.). Innebygd innhold fra andre nettsteder oppfører seg på nøyaktig samme måte som om den besøkende hadde besøkt nettstedet som det innebygde innholdet kommer fra.

Vi samler anonyme brukerstatistikk:

• Hvor ofte hver side ble oppkalt.
  • Hvor mange besøker vi har hatt per
    • nettleser,
    • operativsystem,
    • land og
    • mobiltelefonprodusent.

Dette baserer seg på IP adressen din og informasjonene som nettleseren din sender med hver forespørsel mot nettsida vår.

Hvem vi deler dine opplysninger med

Vi bruker one.com for å drifte nettsida vår. Det vil si at dine data ligger på en server av one.com. Du kan finne vår dataprosesseringsavtale her.

Rettighetene dine når det gjelder opplysninger vi har om deg

Kontakter oss på msf@mandal-seilforening.no for å få ei oversikt over hva som vi lagre om deg. Her kan du også kreve at vi slette disse opplysninger.