Bli med!

Bli medlem i seilforening hos idrettsforbundet.

Om du aldri har seilt før eller har en egen båt – det spiller ingen rolle så lenge du har lyst til å seile med oss!

Vi seiler regatta hver tirsdag i sesongen og det er bare å stille opp på brygga ved Lillebanken, det er alltid plass. Sjekk kalenderen for å se når vi møtes og hvis du har spørsmål kan de sendes til msf@mandal-seilforening.no. Du kan begynne som ballast og vi forklarer deg resten etterhvert. 🙂

Når vi seiler regatta går det raskt – på tur seiling er det bare å nyte å være ut på sjøen. Vi organiserer felles seiling i Mandals skjærgård der du kan være med. Sjekk kalenderen eller spør msf@mandal-seilforening.no ved interesse – medlemmer tar ofte uformelle turer i helga der du kan sitte på.

Har du barn? Vår jollegruppe formidler teori og praksis hver torsdag.

Ta kontakt med våre windsurfing og modellseiling grupper, hvis du har lyst å prøve deg på det.

Vil du kjøpe en seilbåt og trenger råd? Vi kan være med på visning og hjelpe deg å seile hjem. Ellers deler vi gjerne gode råd når det gjelder båtprosjekter – vi har medlemmer med mye erfaring.