Windsurfing kurs

Tid 17.08.2022 17:00 - 20:30
Sted Klubbhus
Beskrivelse

Kjenner du noen som har lyst til å prøve seg med brettseiling/windsurfing? Eller trenger du selv til å få oppfrisket ferdighetene? Meld deg da på kurs d. 17. august kl 17 med Mandal Seilforening.

Vi gjennomgår rigg og teknikker før vi drar ut på vannet og tester ferdighetene. Sett av 3-4 timer til hele opplegget – (Det kan forkortes etter individuelt behov).

Foreningen har 4 nybegynner brett, men ta med fordel dit eget utstyr med, om du har.
Fordel å ha med ellers:
Våtdrakt
Drikke
Mat/snacks til blodsukkeret.
Vi har bare plass til 8 kursdeltakere som ikke har egen rigg, så meld dere på i kommentarfeltet på facebook(https://www.facebook.com/events/780582386464258) eller send en e-post til msf@mandal-seilforening.no
Planen er å ha en ukentlig treningsøkt for medlemmene resten av sommeren og høsten – så lenge vind og vær er med oss.
Kurset er gratis for medlemmer.
300 kr. for ikke-medlemmer, som kan melde seg inn i etterkant og bli med på treningsøktene – hele høsten!
Windsurfkomiteen
John, Runar og Julie