Seilerfest

Tid 07.11.2020 19:00 - 23:00
Sted Klubbhus
Beskrivelse

Etter et annerledes år med seiling har vi gleden av å kunne invitere alle turseilere, regattaseilere, brettseilere, modellbåtseilere, sofaseilere, folk med hav- eller hageseilere, andre som har interesse for seilmiljøet eller “pårørende” til noen av disse hjertelig velkommen til en noe koronatilpasset seilfest.

Vi kan friste med god mat og en eventyrlig stemning sammen med et godt seilermiljø.

Tid og sted:

Lørdag 7. November kl 1900 på seilerhuset på Lillebanken.

Vi starter kvelden med en aperitiff og mingling. Menyen blir tradisjonen tro reker m/tilbehør, samt mineralvann. Etter litt underholdning samt premieutdeling for årets regattaer vil det bli servert kake og kaffe. Kvelden fades ut med litt snacks og god passiar.

Grunnet smittevern ber vi alle som ønsker alkoholholdig drikke til om å selv medbringe dette

Pris: Kr 300,- Betaling ønskes primært via Vipps.

Grunnet smittevern har vi per nå sett oss nødt til å sette en begrensning på 20 deltakere på årets seilfest. Så de 20 første påmeldingene som gjøres innen 3.november, er sikret plass.

Meld dere på via mail til: msf@mandal-seilforening.no.

(Antallet deltakere vil kunne endres somfølge av endringer i smittevernreglene.)

Vi gleder oss til å treffe medseilere og deres «pårørende».

Send gjerne invitasjonen videre til noen du mener burde ha denne invitasjonen.

Komitéen